.
Κυριακή 4 Ιουνίου 2023

«Δεν μπορούν να γίνουν όλα συγχρόνως, γι’ αυτό κρίθηκε αναγκαίο να επεκταθεί για κάποιους μήνες ακόμη», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης, Μιχάλης Αμοιρίδης, για την μελέτη για την πεσμένη γέφυρα

Την τρίτη παράταση κατά σειρά έλαβε η Εγνατία Οδός ΑΕ για την μελέτη για την πεσμένη γέφυρα στο παλιό Νοσοκομείο Καβάλας. Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών κ. Μιχάλης Αμοιρίδης υπογράμμισε ότι απομένει να δουν τις μελέτες εφαρμογών.

Συγκεκριμένα είπε ότι «η Περιφέρεια έχει αναλάβει την εκπόνηση της μελέτης για τη γέφυρα που έπεσε. Κρίθηκε αναγκαίο από την επιτροπή παρακολούθησης του έργου να υπάρξει μια παράταση κάποιων μηνών. Η σύμβαση έληγε το Δεκέμβριο του 2022 και πήρε παράταση ως τον Οκτώβριο του 2023, ώστε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί η μελέτη. Αυτό ψηφίσαμε στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Είμαστε σε μία συνεχή επαφή με την Εγνατία Οδό ΑΕ που επιλέχθηκε το 2019 ως ο κατάλληλος φορέας για να παρακολουθήσει την εκπόνηση αυτής της μελέτης. Η Περιφέρεια έχει χρηματοδοτήσει με 830 χιλιάδες ευρώ την μελέτη αυτή. Για να γίνουν αυτές οι μελέτες πρέπει να ακολουθήσουν μία σειρά έτσι ώστε να καταλήξουν στην τελική μελέτη εφαρμογής. Αυτό γίνεται από την Εγνατία Οδό και τον αρμόδιο μελετητή κι έτσι έχουν γίνει οι περιβαλλοντικές μελέτες που αναμένουν την έγκρισή τους από το Υπουργείο, έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες γεωερευνητικών εργασιών, έχει η γίνει η αποτίμηση της δομικής και λειτουργικής επάρκειας της γέφυρας, έχει συνταχθεί η οριστική μελέτη οδοποιίας, η οριστική μελέτη υδραυλικών και η οριστική μελέτη των ηλεκτρομηχανολογικών. Απομένει να δούμε τις μελέτες εφαρμογής που θα γίνουν το επόμενο διάστημα και τα τεύχη δημοπράτησης που θα καθορίσουν και τον τελικό προϋπολογισμό του έργου. Όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν συγχρόνως, χρειάζονται συγκεκριμένη σειρά και γι’ αυτό, επειδή το έργο είναι αρκετά σοβαρό, απαιτείται ένα χρονικό διάστημα που κρίθηκε αναγκαίο να επεκταθεί για κάποιους μήνες ακόμη».

ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ

Πρόσθεσε ότι «είμαστε σε καλό δρόμο. Έχει ξεκαθαρίσει ότι μπορεί να γίνει αποξηλώνοντας το κατεστραμμένο οδόστρωμα και χρειάζεται προσοχή και με συγκεκριμένη μελέτη για να μην μολύνουμε το θαλάσσιο περιβάλλον, να συντηρηθούν τα βάθρα που μπορούν να παραμείνουν και πάνω σ’ αυτά θα εφαρμόσουμε το νέο φορέα, δηλαδή το τελικό οδόστρωμα κυκλοφορίας».

Latest news

Related news