Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Κάμψη στην αγορά αυτήν την 3η εβδομάδα των εκπτώσεων

Συνεχίζονται οι θερινές εκπτώσεις που ήδη διανύουν την 3η εβδομάδα. Ο Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας κ. Γιάννης Κελγιώργης σημείωσε πως η καταναλωτική κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «διανύουμε την 3η εβδομάδα των εκπτώσεων, οπωσδήποτε υπάρχει μία κάμψη και στους Καβαλιώτες καταναλωτές και στους τουρίστες, παρόλο που τους βλέπουμε να έχουν επισκεφθεί την περιοχή μας. Είμαστε σίγουροι ως άνθρωποι της αγοράς, ότι αυτή η κάμψη που έχουμε ιδιαίτερα αυτήν την εβδομάδα προέρχεται από την παγωμάρα στον κόσμο σχετικά με την αύξηση των κρουσμάτων. Δεν μιλάμε για την Καβάλα που είμαστε ακόμη σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αλλά για τα 2500-3000 κρούσματα πανελληνίως σε καθημερινή βάση. Ο καθένας φέρνει στο μυαλό του εικόνες και σκέψεις από τον περασμένο Οκτώβριο- Νοέμβριο που τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα».

ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ

Πρόσθεσε ότι «κάθε φορά το μάρμαρο το πληρώνει η αγορά, ιδιαίτερα τον 1,5 χρόνο της πανδημίας. Ξέρουμε ότι εμείς είμαστε το εύκολο θύμα. Ό,τι και να συμβεί, ο κόσμος γυρίζει την πλάτη στα ψώνια, προσπαθεί να φυλάξει χρήματα για το χειμώνα, κοιτάει να διασκεδάσει όσο η εστίαση είναι ακόμη ανοιχτή. Εμείς τηρούμε όλους τους υγειονομικούς κανόνες ως καταστήματα της πόλης κι αναμένουμε τι θα πουν οι ειδικοί. Είχαμε και το δυσάρεστο με τη Ρουμανία που μας έβαλε στις κίτρινες χώρες. Ίσως αυτό να αλλάξει προς το καλύτερο, ίσως και όχι. Το θέμα είναι ότι βλέπουμε τα πράγματα να γίνονται πολύ δύσκολα και σε άλλες χώρες. Τα κρούσματα ανεβαίνουν, ο κόσμος που ήταν να εμβολιαστεί το έχει κάνει σχεδόν όλος. Οι υπόλοιποι που δεν εμπιστεύονται και το εμβόλιο δεν θα εμβολιαστούν. Αναμένουμε και δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.

Όταν, μάλιστα, ακούμε ότι ο χειμώνας μπορεί να είναι ίδιος με τον περσινό αλλά μπορεί και όχι, ότι μπορεί να μην υπάρχουν κρατικές ενισχύσεις αλλά μπορεί και να υπάρξει, γίνεται κατανοητό ότι υπάρχει μία σύγχυση και σε μας τους επαγγελματίες και στον κόσμο. Δεν ξέρουμε πώς θα κινηθούμε από πλευράς αγοράς νέων προϊόντων αλλά και ο καταναλωτής το σκέφτεται να αγοράσει κάτι καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο ενός ακόμη lock down. Όλα αυτά δημιουργούν αυτό το αίσθημα κι ας ελπίσουμε να έχουμε μια θετική εξέλιξη και να πάνε τα πράγματα καλά. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και προσπαθούμε να τις προλάβουμε».

Latest news

Related news