Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Μιχάλης Μεταξάς: Δεν είχαμε κάποιες ιδιαίτερες αυξητικές τάσεις ούτε ιδιαίτερες μειώσεις στα καύσιμα

Ασανσέρ θύμισαν οι τιμές των υγρών καυσίμων και στην Καβάλα την προηγούμενη εβδομάδα λόγω και του ουκρανικού. Ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Βενζινοπωλών Καβάλας κ. Μιχάλης Μεταξάς σε δηλώσεις του σημείωσε ότι και αυτή την εβδομάδα η κατάσταση είναι ρευστή.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «οι τιμές ήταν σταθερές. Είχαμε μία χρηματιστηριακή διακύμανση αυτήν την εβδομάδα. Αρχικά είδαμε κάθοδο και μετά άνοδο διεθνώς, οπότε κάπως έτσι κυμάνθηκαν και οι τιμές στο Νομό. Δεν είχαμε κάποιες ιδιαίτερες αυξητικές τάσεις ούτε ιδιαίτερες μειώσεις.

Κανείς δεν ξέρει τι αναμένουμε αυτήν την εβδομάδα. Το καύσιμο είναι ένα είδος που αλλάζει ανά πάσα στιγμή βάση των γεωπολιτικών δεδομένων. Είτε ένας βομβαρδισμός, είτε μία απλή ανακοίνωση αρκεί ώστε να διαμορφώσει τις τιμές προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Ό,τι υπάρχει για το νομό μας ισχύει για όλη τη χώρα. Από τα ίδια διυλιστήρια αγοράζουν όλοι οι νομοί. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Δεν μπορούμε να πούμε ότι πέρασε η ενεργειακή κρίση. Θα διαρκεί όσο κρατάει κι ο πόλεμος στην Ουκρανία. Αναμένουμε να δούμε πως θα πάει διεθνώς η κατάσταση».

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Για τις συναντήσεις που έγιναν τις προηγούμενες μέρες με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χρήστο Γάκη και την υπηρεσία είπε ότι «η συνάντηση έγινε μετά από πρόσκληση του Περιφερειάρχη Ενέργειας και Περιβάλλοντος κ. Γάκη. Θέλαμε να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε κατά πόσο δεν υπάρχει αισχροκέρδεια στο νομό μας, κάτι το οποίο και μετά από τους ελέγχους που έκανε η αρμόδια επιτροπή της Περιφέρεια. Μένει να δούμε γενικώς τις εξελίξεις. Ήταν ένα πολύ καλό κλίμα σ’ αυτήν τη συνάντηση κι ανταλλάξαμε απόψεις και εμείς να βοηθήσουμε και να μας βοηθήσει η υπηρεσία.

Η κατανάλωση έχει μειωθεί πάρα πολύ. Η αμόλυβδη έχει ξεπεράσει το 2,10 στο νομό Καβάλας, συν την υπόλοιπη ενεργειακή κρίση που αντιμετωπίζει ένα νοικοκυριό, έχουν φέρει περιορισμό στις μετακινήσεις. Έχουμε δει κόσμο να βάζει καύσιμα ακόμη 5 ευρώ, ίσα- ίσα να πάνε στη δουλειά. Δεν περισσεύουν χρήματα και δεν ξέρουν αν την επόμενη μέρα έχουν δουλειά.

Πλέον όλα τα πρατήρια αρχίζουν και αντιμετωπίζουν πρόβλημα, διότι όταν η κατανάλωση είναι πεσμένη κατά 50% στις ήδη πεσμένες καταναλώσεις, ο κλάδος των καυσίμων αντιμετωπίζει πρόβλημα βιωσιμότητας».

Latest news

Related news