Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Συνεδρίασε η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Δήμου Καβάλας και μπήκαν οι στόχοι για το 2022

Συνεδρίασε η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Δήμου Καβάλας και έγινε ένας απολογισμός. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της κ. Κωνσταντίνο Πεφάνη, βασικός στόχος τους για το 2022 είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Όπως ανέφερε “Αυτό που εμείς κάναμε ήταν να ενημερωθούμε και να κάνουμε προτάσεις για το σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2022 το οποίο έχει εκπονηθεί από το Τμήμα Τουρισμού και Πολιτισμού της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ και βεβαίως με όλες μαζί τις υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας.

Η δουλειά που έγινε είναι πολύ καλή, είναι ένα πλήρες σχέδιο που εκμεταλλεύθηκε όλους τους πυλώνες τους επιχειρηματικούς, έγινε ένα πολύ καλό σχέδιο δηλαδή που περιλαμβάνει όλους τους επιχειρηματικούς κύκλους . Γιατί μιλάμε με κανόνες επιχειρηματικούς πλέον στον τουρισμό.

Όσο για τους άξονες δράσης μας, θα είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, δηλαδή να έχουμε κόσμο επισκέπτες σε περιόδους όχι υψηλής κίνησης. Το καλοκαίρι είναι δεδομένο ότι θα έχουμε πληρότητα. Εφόσον βέβαια μας το επιτρέψουν οι συνθήκες λόγω πανδημίας! Είμαστε αισιόδοξοι όμως και θέλουμε να δημιουργήσουμε επιτέλους ένα ισχυρό brand name και όταν κανείς ακούει Καβάλα να καταλαβαίνει τι θέλει να κάνει. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Βέβαια οι συνθήκες είναι ιδιαίτερες. Και πέρσι κάναμε τουριστική προβολή απλά ήταν πολύ περιορισμένη μια και ξεκινήσαμε τον Μάιο.. Μέχρι τον Μάιο δεν ξέραμε καν αν θα μπορούμε να κινηθούμε. Οι επιχειρήσεις οι τουριστικές δεν ήξεραν καν τι να κάνουν. Παρόλα αυτά ήταν μια καλή χρονιά. Πάνω σε αυτά βαδίζουμε και προχωράμε στο να δημιουργήσουμε καλύτερες συνθήκες. Έχουμε πολύ καλή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και έτσι προχωράμε όλοι μαζί Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, ΟΛΚ μια και το όφελος μας αφορά όλους”.

Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2022 έχει έναν προϋπολογισμό της τάξεως των 180 χιλιάδων ευρώ και ο συντονιστής της προσπάθειας προβολής είναι ο Δήμος Καβάλας, σε ό,τι αφορά την συντονισμένη δράση.

Αναφορικά με την συζήτηση για το brand name ο ίδιος σημείωσε ότι πρόκειται για μια συζήτηση που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. “Τα τελευταία χρόνια έγιναν πάρα πολλές προσπάθειες και δυστυχώς αλλάζανε συχνά τα σχέδια των κρατούντων!

Αυτό που θέλουμε τώρα είναι να έχουμε μια σταθερότητα και μια συνέχεια. Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας μπορεί να αλλάζει. Δεν μπορεί όμως να αλλάζει κάθε φορά ο σχεδιασμός. Πρέπει να υπάρχει σταθερότητα και ομαλότητα σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό. Θα πρέπει να αποφασισθεί μέσα από την συνεργασία όλων η κοινή στρατηγική. Η Καβάλα λοιπόν είναι το πρώτο λιμάνι που πάτησε ο Απόστολος Παύλος για να κηρύξει τον Χριστιανισμό σε όλη την Ευρώπη και σε όλο τον γνωστό τότε κόσμο!

Ένα από τα βασικά μας σημεία είναι αυτά. Έρχονται άνθρωποι από την Κίνα ή την Ασία γενικότερα και φωτογραφίζονται εμπρός στο Μνημείο του Αποστόλου Παύλου και νοιώθουν ένα δέος ενώ εμείς δεν γνωρίζουμε και πολλά. Άρα ένα σημείο είναι αυτό αλλά έχουμε και άλλα. Έτσι θα προχωρήσουμε όλοι μαζί και θα έχουμε και μάλιστα το σήμα με το χαμόγελο και τις Καμάρες να βρίσκεται σε κάθε έντυπο και σε κάθε σημείο προβολής. Κάναμε διάφορες ενέργειες, ετοιμάσαμε και έναν διαδραστικό χάρτη στο περίπτερο του ΕΟΤ εκεί όπου αποτυπώνονται σημεία που μπορεί κάποιος να πάρει πληροφορίες και έτσι προχωράμε. Κάνουμε διάφορα για να καταλήξουμε στο μεγάλο αποτέλεσμα, δηλαδή στην αύξηση των τουριστών. Από εδώ και στο εξής θα κάνουμε περισσότερες συνεδριάσεις της επιτροπής. Πέρσι δεν ξέραμε καν τι θα συμβεί. Τώρα έχοντας δεδομένα θέλουμε τις απόψεις όλων. Θα έχουμε λοιπόν μια καλή συνέχεια με προτάσεις των μελών της επιτροπής “ τόνισε καταληκτικά.

Latest news

Related news